poniedziałek, 25 marca 2013

Miałam iść spać, prawie zasnęłam cos mnie obudziło i juz nie chcę mi się spać więc mowie  a co mi tam , napaiszę notkę. W sumie dawno nie pisałam ni,c nie mam o czym. Ciągle to samo prawie xd szkoła dom szkoła dom albo u Igora :) No wczoraj moze inny bo nie byłam w szkole, i Igor był u mnie ;D Bardzo fajnie spędzony dzien ;D Oglądalismy paranormal 4 xD Oglądałam to juz ale i tak się przestraszyłam kilka razy a tak ogólnie to paranormale wszystkie są strasznie nuuudne -,-  Ostatnio obejrzałam fajny film Chłodny Wiatr :D Horror ale straszny nie był za to podobał mi się bo bardzo wciągał pierwszy raz nie zasnęłam na reklamach w trakcie, czekając :D Strasznie szybko zleciał mi wczorajszy dzien;/ Dziś tez nie idę do szkoły, idę do lekarza ;/ znów mi spuchły węzły chłonne .. xd Ostatni weekend cały przeleżałam xd Masakrycznie się czułam pierwszy raz tak ;/ 
Plotkowałysmy sobie z tysią przez tel :D haha How sweet :D Pozniej w cs ;p Tyska juz nie strzela w swoich :D level up hahah xD hmm nie wiem co ja będę robić teraz ;< nudzi mi sie moze poooglądam "inną"? 

a na dole jakies moje hmm w sumie ulubione ostatnimi czasy zdj z lapka ;p aparat mi działa jakby chciał a nie mógł i nie mam zadnych ;/









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz