piątek, 31 maja 2013

Przedwczoraj Justyny urodzinyki były :D niesamowita liczba osób! <3 haha ale i tak było spoko posiedziałysmy, wpiłysmy szampana , miło ;) szkoda ze bez dziewczyn :( Niech tylko Julitka wroci ! Obejrzymy bejbi blues xd :D Oglądałam  niedawno "wyrolowani"  dobry film :D a i poprzedniej nocy "Incepcje" jeszcze lepszy, wciąga :D 
Byłam sobie dzisiaj u Igora :D hehe niezły burdel narobiłam xd ale posprzątało się i nie było śladów ze zalałam colą pół sciany, krzesło i takie cos do masarzu xD haha Zgrałam fotki z tela na lapka zeby dodac cos wiec dodam wszystko na raz a co! 



Gruba biba z Klaudią w golfie xD
                                                   słit chocolate ;D
                                             oo a tu z Justynką na pierożkach naszych ulubionych <3

                                                  mniam :p

        jezioro Nowogard :D

                    a tu z wyprawy rolkowej(tylko ja miałam rolki) xD z Justynką ;D



                                                  Przed burzą :D

                                                           u tyski słit słit buziaki XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz