poniedziałek, 29 lipca 2013


Ale zabalowałam dziś ! Huhu :D I tak bym nie zasnęła bo dezcz i burza.. i tak dziwne, ze ja jeszcze na lapku xd  Raz jak przywaliło to az pokój mi drżał XD Postanowiłam ,ze będę częśiej tu pisać :D bo fajnie tak wejsć powspominać i w ogóle :D Z Julitą dziś gruba wixaaaa xD haha Wypiłyśmy sobię moją urodzinową butelkę wina, oglądając bajkę "Jak ukrasc księżyc" haha mega smieszna :D Ogólnie taki dobity dzien bo duszno i wgl ;<  Słucham sobię starych piosenek i z każdą kolejną nutą inne wspomnienia ;D Az chciałabym cofnąć czas :) Chciałabym z niektórymi rzeczami zeby było jak kiedyś ;P Po za moim kochanym ;D  
Z Julitą mam plan na ZDRWE zycie haha ciekawe czy się sprawdzę chociaz po części :D Dziś biegamy :D Od czegos trzeba zacząć ;P





 

                                                   
  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz