niedziela, 11 maja 2014

 Eloszki :D 
Zdałam wewnętrzny! I juz miałam w sobotę pierwsze jazdy po Szczecinie! :D Boże co nerwy na teście i przygoda na jeździe ;D Chcę więcej i czekam na czwartek!

Wczoraj z dziewczynami zamówiłyśmy pizzę i oglądałyśmy Eurowizję , która okazała się być kompletnym dnem.. No co to miało być ?! Polska moim zdanie wypadła baardzo dobrze, oryginalnie, ale to,że wygrała Austria i to coś ,co od dwóch dni ciągle mi się myli płciowo było kompletna porażką.. Jestem tolerancyjna ale bez przesady.Piosenka też nie była jakoś zbytnio urodziwa i osoba śpiewająca wprowadzała mnie w takie zakłopotanie i nerwy jakich dawno nie miałam xd 
No i tradycyjnie tyśka u mnie spała :D Rano obejrzałyśmy sobię film z naszym (już teraz naszym :D) ulubionym aktorem - Jasonem Stathamem ! Później wpadłyśmy do Klaudii troszkę pogadałyśmy i złapała nas zajawka na bieganie, więc z Julitką i Justyną pobiegałyśmy trochę i jestem z siebie dumna ze nie poszło mi tak strasznie :D Jest motywacja i czas nad sobą popracować !
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz