środa, 7 maja 2014


Weźcie mnie trzymajcie! Z tą Justyną zwariować można! Co za dziewczyna.. olaboga ale i tak Cie lubię no bo co :D Byłam rano z Tyśką w polo kupiłam sobie i mamci śniadanko i zjadłyśmy sobie u niej w pracy :D Przy okazji kupiłam sobie nowe jeansy i mega wygodne sandałki na obcasie. Ahh jaram się i czekam aż będę mogła je założyć! Wróciłam to w końcu ogarnęłam pokój.. już nie mogłam wytrzymać w tym bałaganie , który sama robię praktycznie w ciągu godziny ale okej.. xD
Pomyślałam ,że zrobię zdjęcia przed i po :D I jak niżej widać od razu mój pokój gdy jest czysty ma + 2 metry kwadratowe :D A i przy okazji cyknełam kilka ulubionych rzeczy które bardzo mi się podobają :D Praktycznie nic do  siebie nie pasuje ale to ma właśnie swój klimat. W wakacje i tak robię  remont i to dopiero będzie szał ! :D
Spadam na spagetti i zaraz chyba Tyska wpada , namawiaczka jedna !!!


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz